Op deze pagina leggen we alles uit over uw monitoring systeem. We laten zien hoe u kunt inloggen, wat er allemaal te zien is en hoe u de internetverbinding weer tot stand kunt brengen indien hier een wijziging in is geweest.
Inhoud
1. Eerste keer inloggen
U ontvangt van Solaredge een mail wanneer we u voor het eerst aanmelden. Via de link in de mail kunt u uw wachtwoord instellen. De mail die u ontvangt ziet er als volgt uit:
Heeft u geen mail ontvangen?
Wij melden u vaak dezelfde dag nog aan voor uw systeem. heeft u binnen 48 uur na oplevering van uw systeem nog geen aanmeldlink ontvangen? Neem dan contact op met uw adviseur, dan helpen we u direct verder. Het komt helaas af en toe voor dat de mail van Solaredge in uw ongewenste mailbox beland. Controleer deze dus eerst voordat u contact met ons opneemt.
2. App downloaden op uw mobiel
Solaredge heeft haar eigen applicatie ontwikkelt voor huiseigenaren met zonnepanelen. Zo kunt u op uw mobiel of tablet direct uw systeem bekijken en zien wat u opwekt.
Om op een Android toestel de app te downloaden gaat u naar de Playstore. Via de zoekbalk zoekt u naar mySolarEdge. Zoals u ziet zijn er meer apps van Solaredge in omloop. Alleen de mySolarEdge app is voor huiseigenaren. De overige apps zijn voor installateurs en hiermee kunt u dus niet inloggen. Zodra u de app heeft gedownload kunt u met uw aanmeldgegevens inloggen waarmee u ook op uw computer inlogt.
Indien u een Iphone heeft dan volgt u dezelfde stappen, maar dan in de appstore.
3. Hoe werkt de monitoring tool
4. Internetprobleem oplossen
Indien uw omvormer geen verbinding meer heeft met het internet dan kunt u dit gemakkelijk zelf oplossen. hiervoor opent u de MySolaredge app op uw mobiel. Vervolgens klikt u op het menu waar u “inverter communication” ziet staan. Om verbinding met de omvormer te maken scant u de QR-code aan de zijkant van de omvormer en volgt u de instructies op uw mobiel. U kunt dan via de app uw netwerk selecteren en het wachtwoord invoeren, waarna de verbinding weer is hersteld. Indien u hier niet uitkomt kunt u contact met ons opnemen en helpen we u graag verder.
Waar kunnen we u verder mee helpen?
Monitoring
Op deze pagina leggen we u alles uit over de monitoring van uw systeem. We leggen uit wat er allemaal te zien is en hoe u de zelf de internetverbinding kunt wijzigen.
Aanbrengbonus
We hopen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en ons aanbeveelt bij uw vrienden en familie. Kijk wat u hier zelf aan kunt verdienen.
Wat vindt u van onze dienstverlening?
We doen elke dag ons best om verwachtingen te overtreffen en klanttevredenheid naar een nieuw niveau te tillen. bent u tevreden over onze manier van werken en het uiteindelijke resultaat? Laat het ons weten. wij zijn hier ontzettend blij mee en u zorgt ervoor dat meer mensen ons weten te vinden. Dit kan al in 2 seconden door op deze link te klikken. Deze klanten gingen u al voor: